21 October 2010

Bad Halloween Dream

Gorjuss-Halloween-eyes

Er zijn zo van die feesten waar de één wat meer mee heeft dan de ander. Soms lijkt het wel of de hele wereld er iets mee heeft behalve jij zelf. Halloween valt wat mij betreft in die categorie. Blijkbaar moet het leuk zijn ofzo, maar ik heb er echt helemaal niets mee. En dan toch kom ik er niet onderuit om ook aan dit thema aandacht te besteden.

There are these celebrations that some like and some don’t. Sometimes it even seems like the whole world likes a feast, except you. Halloween is to be concidered as one of those, if you’d ask me. Appearantly it must be kind of fun or something, but I really don’t like it even a tiny bit. And still I can’t hide and ignore this theme.

Halloween

Zo was het onderwerp bij Illustration Friday voor deze week “Spookachtig”. Ik heb besloten het letterlijk klein te houden en heb een spookachtig ATC’tje gemaakt. En vooruit, omdat ATC’s meestal wel van wat gezelschap houden, heb ik er nog een uiltje bij nacht bij gemaakt. Daniëlle, super bedankt voor dit lieve cadeautje (samen met de grappige kat….die gaat later dit jaar nog uitgebreid terug komen). Echt eentje die helemaal bij mij past! Zo heb ik deze challenge alvast naar mijn hand kunnen zetten.

As for Illustration Friday this week’s theme was “Spooky”. I decided to keep it small in all ways and made a spooky ATC. And alright, as ATC’s usually like some company I made an owl at night as well. Daniëlle, thanks a bunch for this sweet owl-stamp present (together with the funny cat, which will appear later this year in different ways). This stamp really suits me! This way I’ve been able to add this challenge to my hand.

Gorjuss-Halloween

Dan hebben we ook nog de challenge van DDCC voor de komende twee weken met als thema “Halloween”. Iets met de kleuren paars en oranje mag ook. Gelukkig houdt een Gothic meisje altijd wel van een beetje griezelen, dus de keuze voor deze Gorjuss Girl was vrij snel gemaakt. Spin erbij en griezelen maar. Nou ja, voor dit meisje is de spin vast één van haar lievelingsdieren. Doen jullie ook weer mee met de challenge? Op de blog van DDCC vind je nog meer griezelig gave voorbeelden, dus neem maar snel een kijkje als je durft… boehahahaha…

Then there is the challenge at DDCC for next two weeks going by the theme “Halloween”. Something with the colours purple and orange is allowed too. Fortunately a Gothic girl always like a bit of scarryness, so the choice to use this Gorjuss Girl was made in a sec. Spider added to it and start frightening. Oh well, to this girl, the spider is probably one of her most favourite animals. So do you join this challenge again? At the DDCC-blog you will find more scarry examples, so have a look if you dare… mwuhahahahaha….

5 comments:

Maaike said...

leuke kaartjes!

Janet Dibbydabby.com.au said...

Cool! love your work

Manon said...

ze zijn leuk monica!!
Groetjes Manon

Monika/Buzsy said...

These are super cute! Love the cute girly... great papers! :o)

Marlies said...

Oh wat knap van je, ik weet dat dit een moeilijke tijd van het jaar voor je is!!

En wat lief van 'onze' loesje-fan!

Ik vond het heel lief dat je op mijn slapende blog ook weer een bb'tje had geplaatst, maar meis, hoe kan ik je nu het best bereiken? Komt mail wel door?

xx Marlies