01 November 2008

Drie werkstukken

Lay-Out:


Scrapkaart:
Scrapcard:


Altered Art:





Voor een DT&TT Call maakte ik onderstaande werkstukken.
De Call was voor een nieuw scrapwinkel, waar ik met veel enthousiasme werd aangenomen in het TT. TT staat voor Teachers Team en houdt in dat je workshops gaat geven.
Nu, bij update (15 feb. 2009) is het TT door omstandigheden komen te vervallen, waardoor ik ook deze post moest aanpassen. Evengoed wil ik mijn werkstukken wel nog steeds laten zien, want die waren hoe dan ook de reden dat ik werd gevraagd om worskhops te gaan geven. En daarmee waarschijnlijk toch wel de moeite waard om te laten zien ;)

For a DT&TT Call I made these crafts.
The call was for a new scrapbooking shop, where I was happily asked to join their TT. TT is for Teachers Team and means teaching workshop classes.
At this moment, updating my blog (15th Feb. 2009) the TT has fallen apart due to circumstanses, and with this being told, I had to change this post. Nevertheless I would still like to show my crafts, because they where the reson I was asked for the TT. And therefore probably good enough to show ;)

5 comments:

Anonymous said...

Jou is het ook zeker gegund meid.. gefeliciteerd :D wat een prachtige dingen heb je gemaakt.. I love je kistje.. xx Tamara

Hanneke van der Linde said...

Gefeliciteerd!!!
Ik wens je superveel plezier in het TT!!!!

Hanneke van der Linde said...

Oh, hahaha, je projectjes zien er ook fantastisch uit! Ik vind vooral je LO erg mooi!

XxX

Angèle said...

Ik sluit me aan bij de vorige dames: Monica, van harte proficiat! Veel plezier en veel succes! Mooi je mozaiek ook. Laat ik dit ook gedaan hebben. Met veel plezier! Maar door een beschadiging in mijn schouder kan ik geen steentjes meer knippen. Maar scrappen geeft zoveel voldoening. En dat kadootje van Hanneke: Wauw! Wat ben je een bofkont!

natacha said...

gefeliciteerd
en veel plezier
groetjes natacha