31 October 2008

Presentje

Gister lag er een grote verrassing in de brievenbus. Hanneke had me een heel pretpakket toegestuurd. Ik ben er zo blij mee dat ik dit leuke nieuws echt met iedereen wil delen. Niet alleen ontving ik super mooie scrapspullen, maar ik ben nu ook de trotse eigenaar van een echte originele "Hanneke", want er zat ook een onwijs mooi Hanneke-kaartje bij. Nieuwsgierig naar de geweldige dingen die Hanneke nog meer maakt? Surf dan meteen naar haar blog....
*klik en surf naar Hanneke*
Yesterday I found a huge surprise in my mailbox. Hanneke sent a wonderful "happy&joy" envelope. I am so very happy with this present and the whole world may know about that! Not only I received the beautiful scrapstuff, but now I am the proud owner of a real and original "Hanneke", because she included a gorgeous Hanneke-card as well. If you wonder about all the other great stuff Hanneke makes please go and see her blog now....
*click and surf to Hanneke*


De mooie spullen die Hanneke me stuurde
The beautiful stuff Hanneke sent me


De inhoud van het zakje
The content of the little bag


En een échte "Hanneke"
And a real "Hanneke"

3 comments:

Anonymous said...

ow wat lief zeg.. hartstikke leuke spulletjes.. xx Tamara

Hanneke van der Linde said...

Ik wens je er superveel plezier mee!!
En heel graag gedaan!

XxX

natacha said...

wat leuk zeg
veel plezier ermee
groetjes natacha