23 March 2010

Eye Candy (yumyum...)

Voor wie mee wil genieten van de aankopen die ik gedaan heb op de stoffenbeurs, hier de foto's van al het moois.
For who wants to take part in enjoying the things I bought at the fabricfair, here are some photo's of all the goodies.


Alles bij elkaar/All together

De stoffen/The fabrics

Garen/Thread

Lintjes en bandjes/Ribbons and bands

Kantjes/Lace

Knopen/Buttons


Zoals jullie zien, heb ik me schandalig misdragen ;) Maar blij dat ik ben!! :D
As you can see, I have been misbehaving terribly ;) But so very happy!! :D

5 comments:

Anonymous said...

Inderdaad jummie! :D Wat een boel zeg... En nu, aan de slag ermee! hihi... ;)

mustangkayla said...

What fabulous finds!

Unknown said...

Wauwwww wat een gave stofjes,knoopjes,lintjes en nog meer maar dat mag ik.....helaas niet zien.Komt door mijn provider heeft nog steeds problemen met het laden van van alles op internet of ik word er afgegooid.Maar we gaan we terug naar kpn...nog 3 weken klieren...
Ik hoop dat het wel weer wat beter met je gaat dan kan je weer lekker met je aankopen aan de slag.
gr,Lean.

Angela said...

ohw moon wat een gave spullies! Die stofjes zijn geweldig, nee...
GE-WEL-DIG!!!

Céline said...

Wat een supergave dingen heb je gekocht!!! Heerlijke zomerse kleurtjes, daar wordt je gewoon helemaal vrolijk van!!
Liefs x