08 November 2014

Shine & Sparkle (for sale)

Om te beginnen, ja ik weet dat het eigenlijk sparkle & shine hoort te zijn. Het is eigenlijk de symboliek van het hele proces hoe dit canvasbord tot stand gekomen is. Ik ben redelijk buiten mijn comfort zone gegaan, door nieuwe media te gebruiken en van begin tot het eind gewoon maar te zien wat de volgende stap zou zijn. Soms was het resultaat geweldig. Dan weer een baalmoment van de volgende stap. Het enige wat ik vooraf wist, was dat ik een vrolijk tafereel wilde maken. Missie geslaagd.

Let me first say, yes I know it actually should be sparkle & shine. In the end it’s the symbolism of the whole process of making this canvas board. I stepped quite a bit outside my comfort zone, by using new media and from the beginning till the end just see what would be the next step. Sometimes the result was great. Next step I messed up something. The only thing I knew when I started, was I wanted to create a happy place. Mission accomplished.

ShineAndSparkle

Vind je dit canvas nou zo leuk, dat je hem eigenlijk wel aan je eigen muur zou willen hangen? Dat kan! Voor € 12,50 (excl. verzendkosten) is hij voor jou. Stuur me een mailtje, zodat we kunnen regelen dat hij zo snel mogelijk naar je toe komt. Wie er het eerst bij is, is de gelukkige, dus aarzel niet!

Materiaal: canvas bord
Afmeting: 18 x 24,5 cm

1 comment:

Rieni said...

hij is heel mooi geworden, lieve vogeltjes en prachtige kleuren