19 February 2014

Three Pages

Ik had een hele stapel met gelli prints en besloot daar een hand gebonden journal van te maken. De foto’s van het album post ik later. Nu mag ik mooie pagina’s maken. Leuk! Het is wel wat raar om op een niet blanco pagina te beginnen. Het meeste werk blijkt al gedaan. Dit vereist een heel andere aanpak. Tot dusver vind ik het erg leuk.

I had a whole bunch of gelli prints and decided to turn them into a hand bound journal. I will post photos of that later. Now the fun has started to make pretty pages. It’s somewhat strange to start on a not blank page. Most of the work appears to be already done. This needs another approach. So far, I like it.

Sunshine-1

De eerste pagina voelde erg onwennig. Er is erg veel tijd verloren gegaan met nadenken. Tja, typisch iets voor mij. Sommige mensen voelen zich overweldigd door een blanco pagina. Dat gevoel had ik juist met deze geprinte pagina.

The first page felt realy uncomfortable. A lot of time got lost in thinking. Typical me. Some people feel overwhelmed by a blank page. That was the feeling I had with this printed page.

ideas

Bij mijn tweede pagina wist ik dat ik dit anders moest behandelen. Los laten. Juist ja. Alsof ik dat kan. Dus heb ik een rand geschilderd en daar een tweede laag aan toegevoegd. Een cutie girl van Jennibellie opgeplakt. Daarna bedacht ik dat het enkel nog wat tekst nodig had. Iets van tekst. Ja, nou dat heeft me voor de rest van de avond Pinterest gekost. I vond dat het ook bij het meisje moest passen.

At the second page I knew I had to handel this journal diffent. Loosen up. Right. As if I could. So I painted the border, added another layer to the border. Adhered this cutie girl by Jennibellie. Then I thought all it needed was just some words. Some words. Yes, well that took me a lot of hours spent on Pinterst. I felt it needed to fit the girl.

love_flower

Die tekst had me op de vorige pagina teveel moeite en tijd gekost. Nu een andere aanpak. Laat ik beginnen met een tekst en dan verzinnen wat ik daarbij uit wil beelden. Hé! Deze pagina ging eigenlijk best heel lekker! De tekst is van John Lennon.

The text of the previous page took me too much time and effort. A different approach now. Let’s start with a text and then decide what to depict that. Hey! This page actually went quite well! The text is by John Lennon.

 

Dat was het weer voor nu. Bedankt voor het kijken. Ik hoop snel weer iets nieuws te kunnen laten zien!
That’s all for now. Thanks for watching. I hope to show you something new soon!

3 comments:

UniqueJewelDesigns said...

wauw Mo, ze zijn prachtig!

Tamara said...

heel erg mooi geworden hoor, ben nu wel benieuwd naar je album.

frezja said...

wow, I love this page!!!!