14 December 2013

Warm Hugs

Toen ik het mini album van Lean de Ruiter zag, samen met de o zo schattige foto’s van haar hond, wist ik meteen dat ik ook zoiets wilde maken. Ik bofte, want er was door Scrapdelight een workshop pakket van gemaakt. Dit boekje was compleet buiten mijn comfortabele zone. Ik maak normaal nooit romantische of vintage creaties, hoewel ik er al jaren interesse in heb, puur vanwege de leuke technieken.

When I saw the mini album by Lean de Ruiter, together with the so very cute photos of her dog, I knew at once that I wanted to make something like this too. I was lucky, because Scrapdelight had made it into a workshop kit. This booklet was totally outside my comfort zone. Normally I never make romantic or vintage creations, though I am interested in it for yours, purely because of the nice techniques.

WarmHugs_01 WarmHugs_02 WarmHugs_03 WarmHugs_04 WarmHugs_05 WarmHugs_06 WarmHugs_07

papier: Authentic; boek: kartonnen doos; jute; Maya Road spullies (o.a. de klokjes) en heel veel leuke spullen die in de workshop kit zaten.

paper: Authentic; book: card box; burlap; Maya Road goodies (a.o. clocks); a lot of goodies that were in the workshop kit

5 comments:

Je@net said...

Wow Monica, wat heb je er een gaaf album van gemaakt. Super mooi geworden, joh!

Mazina said...

Dit is werkelijk een schitterend boekje! Je hebt jezelf overtroffen.

groeten en liefs,
Mazina

Maaike said...

Prachtig!

Maaike said...

Ja, Lean maakt supermooie dingen. Maar jij doet er niet voor onder. Erg leuk geworden!!

Brendaxx said...

Wat een geweldig mooi bummetje!! Fantastisch, zo heerlijk dik en al die leuke embellies! Prachtig!
Groetjes,Brenda