11 December 2013

Sunset in December

Gisteren. Een perfecte zonsondergang. Iets mindere locatie. Ik kwam net thuis, heb snel camera en statief gepakt en ben de galerij opgegaan. Die wolken, wauw!

Yesterday. A perfect sunset. Less perfect location. I came home, quickly grabbed my camera and tripod and went onto the gallery. Those clouds, wow!

Sunset-1

Geïnspireerd door de zonsondergang van gisteren, nam ik vandaag camera en statief alvast mee, toen ik naar mijn afspraak ging. Na de afspraak snel naar het strand, waar ik net op tijd was om de zonsondergang vast te leggen. Helaas, niet zo’n mooie als gisteren. Dit keer geëxperimenteerd met lange sluitertijden. Mooi effect op de zee. Hier wil ik vaker mee experimenteren.

Inspired by yesterday’s sunset, today I took my camera and tripod with me, when I went to my appointment. After the appointment I hurried to the beach, where I was just in time to capture the sunset. Unfortunately not as beautiful as yesterday. This time I experimented with long exposures. Nice effect on the sea. I’d like to experiment more with this.

Sunset-2 Sunset-4 Sunset-5

No comments: