05 July 2010

Digital Dance

De maand juli is al weer even bezig. Genieten jullie ook zo van het zomerweer? Ik wel hoor. Ben op het moment dus ook meer bezig met buiten foto’s maken dan binnen knutselen. Evengoed heb ik wel een overzicht van de digitale creaties die ik de afgelopen maand heb gemaakt. Let goed op, want er zitten weer freebies tussen!

The month July has been around a while now. Do you enjoy the summerweather as much as I do? At the moment I am more outside taking pictures than inside doing any crafting. I do have a view of all the digital creations I made last month. Watch closely, because there are several freebies among them!

Allereerst het CT-werk dat ik voor Miss Mis Designs heb gedaan
First the CT-work I did for Miss Mis Designs

Digikits Miss Mis Designs:

image005image008

image012image005

Creations:
Klik op freebie voorbeelden om deze te downloaden
Click on freebie previews to download

OutCamping

 MMD-QP-MyStarHOTB-BB-prvMMD-QP-SummerGetAway-prv

Deze heb ik gemaakt voor een challenge op het Shabby Pickles forum:
This one I made for a challenge at the Shabby Pickles forum:

SoTweet

En de afgelopen maand werd mijn beeldscherm versierd met dit behangetje:
And last month my screen was decorated with this wallpaper:

June2010

2 comments:

Saskia said...

Je hebt een leuk blog, heb wat bestanden bij je gedowload en het lijkt me enig om die organza bloemetjes te maken, dus bedankt voor al je ideeen!

Groetjes,
Saskia

Unknown said...

Dankjewel voor je complimenten Saskia. Leuk dat je wat dingetjes gedownload hebt! Altijd leuk om te horen. Enne...ideeën deel ik altijd graag. Ik ben ook altijd heel blij met de ideeën en inspiratie die ik weer bij anderen op mag doen.

xx Monica