14 June 2010

My Prize & Some More Eye Candy :)

Twee weken geleden maakte ik deze layout over de lente en zond 'm in voor een wedstrijd op het SA Forum. Tot mijn grote verrassing, hebben de meeste mensen op deze layout gestemd en werd ik tot winnaar van de wedstrijd gekozen. De Scrap-o-theek was de sponsor en maakte me super blij met dit prijzenpakket:

Two weeks ago I made this layout about spring and sended it for a contest at the SA Forum. To my big surprise, most people voted for this layout and I was chosen as winner of the contest. De Scrap-o-theek was de sponsor and made me very happy with this prize:


Nogmaals heel erg bedankt, Marjolein!
Again, thank you very much, Marjolein!

Naast deze prijs, heb ik nog meer leuke, nieuwe spullen aan mijn steeds groter groeiende voorraad toegevoegd, want afgelopen weekend was ook weer het Crea Weekend in Rijswijk. Sommige van jullie zijn er dol op om zich aan de nieuwe spullen van anderen te verlekkeren, dus ik zal die mensen niet teleurstellen. Bovendien vind ik het natuurlijk maar wat leuk om met al dat moois te pronken!

Besides this prize, I've got even more nice, new stuff added to my ever growing stash, because last weekend there was a creativity fair again. Some of you are fond of getting tasty by looking at what others bought new, so I won't disappoint those people. Besides, I love to show all my new goodies of course!

@ De Scrap-o-theek:
knopen en wat maya road schatjes
buttons and some maya road cuties

@ Love Scrapping:
de nieuwste rage: paper color soft met bijbehorende sponsjes
the latest trend: paper color soft with accompanying sponges

@ Miekelotte:
stempelrubber x 5, dus voorlopig kan ik weer genoeg stempels maken
stamping rubber x 5, so for the moment I can make more than enough stamps

@ TRIXX-Creatief:
décopatch papier en een paar mooie kistjes om te beplakken
décopatch paper and a couple of pretty boxes to decorate


Geheel onverwacht stond ik zaterdag even workshops te geven bij Love Scrapping. Het was zo druk met belangstelling voor de nieuwe Color Soft producten, dat ik graag mijn hulp aanbood. Het zijn dan ook zulke gave producten. Persoonlijk ben ik helemaal gevallen voor de Paper Color Soft, een goedje waarmee je heel mooi je papier een kleurtje kan geven, maar je kunt het ook gebruiken als stempelinkt en er zijn ongetwijfeld nog tig andere mogelijkheden. Binnenkort zal ik wel wat werkstukjes laten zien. Dat kan haast niet anders ;)

Completely unexpected I was helping teaching classes Saturday at Love Scrapping. There was so much interest in the new Color Soft products, so I was happy to offer my help. They are such great products. I personally have completely fallen for the Paper Color Soft, some stuff you can use to colour your papers with, but you can also use it as stampingink and I'm pretty sure there must be quite a lot of other things you can use it for. Soon I will show you some projects done with it. It would be hard not to show ;)

4 comments:

Wendy Schoonhoven said...

Hoi hoi, ik had je prijs van Marjolein al gezien, heel erg leuk en de rest van je aankopen zien er super uit. Het was leuk je gezien en gesproken te hebben en geweldig dat je ons uit de brand hielp tijdens de beurs, bedankt!! Tot de volgende keer, groetjes, Wendy.

Manon said...

wowie kwijl kwijl wat heb je weer mooie dingen gekregen en gekocht zeg!
Ik ben razend benieuwd naar je paper color!

Lischa said...

Wauw wat een leuke prijzen heb je ontvangen zeg ,prachtig,mooie kleurtjes

groetjes jolanda

Guida said...

Je kwam weer op het juiste moment "aanrollen" Moon... thnx !