23 June 2010

Monkey Business

Kijk! Dit zijn mijn nieuwe vriendjes. Zijn het geen schatjes? De aqua-kleurige lag al een tijdje te wachten, maar wilde dat ik eerst een vriendinnetje voor hem zou maken. Het zou zomaar kunnen dat er nog meer apenvriendjes gaan komen.

Have a look at my new friends. Aren't they cuties? The aqua-coloured one has been finished for a while, but he insisted I first made him a girlfriend. It wouldn't surprise me if there were more monkey friends to come.




Wil je ook een aapje? Stuur me dan even een mailtje.
You want a monkey too? Just send me a mail.

5 comments:

Saskia said...

Vrolijke vrienden!!

Saskia :)

juanita said...

Wat zijn ze gaaf die apies Monica.Heb je ze gehaakt?Hoe duur zijn ze vindt ze wel leuk voor mijn 2 kleine nichtjes van 1 en bijna 1 jaar.Groetjes,Juanita

Anja said...

Prachtig,wat maak je leuke dingen zeg.Van alles en nog wat zie ik hier.Ben dan ook gelijk je volger geworden.Gr Anja;o)

Céline said...

Wat een supercute aapjes heb je weer gemaakt!!!! Ik wilde dat ik ook zo handig was met de haaknaald, hihihi!!
Groetjes xxx

Tamara said...

aah wat een super lieve aapjes!! zo een zou ik er wel willen :D xx Tamara