03 May 2010

Avonturia - mini booklet

Tadaa!!! Daar is-ie dan. Eindelijk. Het miniboekje wat ik op de SA forumdag heb gemaakt. In zoverre, op de forumdag heb ik een begin gemaakt. De rest volgde thuis in etappes. Vandaar dat jullie er zo lang op hebben moeten wachten. Natuurlijk had ik voor de sluiting weer iets in m'n hoofd wat ik niet in huis had, dus dat kostte nog een extra week eer ik dat kon gaan kopen. Genoeg geklaagd. Foto's! :D

Tadaa!! Here it is. Finally. The minibook I made at the SA forumday. That means, at the forumday I made a start. The rest followed at home step by step. That's why you had to wait so long. Of course I figured something in my mind for the closure what I didn't have at home, so that took another week before I could buy that. Enough complaining. Photo's! :D









Dank voor het kijken! Ik ga weer verder knutselen :)
Thanks for looking! I'm going back crafting :)

10 comments:

Chezvies said...

wow..this is so cute and it's so cheerful:)

Jolanda said...

Wat een prachtig boekje is het geworden en wat heb je leuk papier gebruikt!!

Groetjes Jolanda

Kelly said...

Leuk boekje :)

Groetjes Kelly

Ria said...

Wat een vrolijk gekleurd boekje,
erg leuk gedaan.

groetjes Ria S.

Irene said...

echt heel gaaf gedaan!!!! ik ben er nog niet eens aan begonnen, aan het boekje, maar als ik die van jou zo zie, dan denk ik toch dat ik dat eerdaags maar eens ga oppaken....

gr irene

Dora said...

Een vrolijk boekje, en wat een schitterende foto's!

Maryke said...

Je boekje is prachtig geworden! Ik heb de mijne nog geneens helemaal af :) . Je bent dus heel snel.

xxx Maryke

Top 2000 2019 said...

Wat een vrolijk en fleurig boekje.
Heel leuk gedaan.

Groetjes Yvonne

Kitty said...

Leuk boekje! Lekker fleurig :)

Astrid said...

Wat is ie leuk geworden!
Superleuk papier heb je gebruikt!
Die van mij wacht nog steeds op de finishing touch.... :)
Ben ook gelijk je volger geworden!