21 March 2010

I'm Home & Enjoying Springtime :)

Hiep hoi! Ik ben weer thuis. Dat ging onverwacht heel snel. Nou beter, want zoals ik al schreef (vlak voor ik de toko uitgezet werd vanwege sluitingstijd), ik was het al lang zat ;) Dank voor de lieve beterschapwensen.
Vandaag enorm genoten van deze dag waarop de lente officieel een feit is. En wat een lekker weer hadden we hier in Den Haag! Ik ben naar de stoffenbeurs geweest en heb schandalig veel gekocht. Alleen aan lintjes, kantjes en knopen was ik al 40 euro kwijt. Toen was ik nog maar net gearriveerd hahaha. Ook nog een aantal mooie stoffen kunnen bemachtigen voor een leuke prijs. 
Daarna ben ik, gewapend met camera op jacht gegaan naar tastbaar bewijs dat het nu echt lente is. Met succes :) Hier alvast een impressie van de krokussen. Morgen volgen andere foto's.

Yay! I'm back home. That went surprisingly fast. Well, it better did, because I was so fed up with it ;) Thanks for wishing me well.
Today I enjoyed the day spring has officially become a fact. And we had such lovely weather over here! I went to the fabricmarket and bought a disgraceful lot of yummie stuff. Alone the ribbons, laces and buttons cost me 40 euro's. I had only just arived at that moment hahaha. I also managed to get hold of some pretty fabrics for a nice price.
After that, armed with my camera I went on a hunt for some evident proof of the fact it is really springtime now. I was lucky :) Here is an impression of the crocusses I shot. Tomorrow I will post other pictures.







Deze meeuw was zo grappig om te zien. Hij was op de grond aan het trappelen, om zo de wormen naar boven te lokken. Dat tapdansen temidden van die zee van krokussen zag er echt heel leuk uit.
This sea-gul was so funny to watch. He was tapping on the ground, to make the worms come up. This tapdancing between the sea of crocusses looked really funny.



Dank voor het kijken enne...die blogcandy is nog steeds in de maak hoor. Er komt steeds weer iets bij, dus hou me in de gaten ;)
Thanks for looking and erm...that blogcandy is still being made. There comes a little extra to it every time, so keep an eye on me ;)

1 comment:

Dora said...

Wat enorm fijn voor je dat je thuis bent, en wat een schitterende foto's!