26 January 2010

A Little Birdie Told Me

Vanmiddag scheen de zon te lekker om binnen te blijven zitten. Dus ben een paar uurtjes met m'n camera erop uitgetrokken.
Today the sun was shining too bright to stay inside. So I took my camera and spent a couple of hours outside.

Een vogeltje vertelde me...
A little birdie told me...


...dat de maaltijden vaak met een hoop herrie gepaard gaan.
...that suppers often go with a lot of noise.


Gelukkig is deze anarchie slechts tijdelijk ;)
Happily this anarchy is just temporary ;)



Ik heb een molen bezocht.
I've visited a mill.

Even een paar oer Hollandse plaatjes schieten...
Just shooting a couple of very Dutch pictures...


Vervolgens werd ik voor ganzenhoedster aangezien en voor ik het wist, was ik ingesloten door een grote groep gillende en gakkende ganzen. Best wel een beetje eng...

Next I was mistaken for gooseherd and before I knew, I was surrounded by a large group of screaming and squawking geese. A little scarry, I must admit...


Helaas, deze ganzenhoedster had helemaal niets te eten bij zich en werd al snel niet interessant meer gevonden. Hoewel deze gans nog niet helemaal zeker is of ik niet toch iets lekkers bij me zou hebben...

What a pitty, this gooseherd didn't bring any food with and soon wasn't considered interesting. However this goose wasn't that sure if I really didn't bring anything tasty with me...



Nog een laatste foto en dan heb ook ik mijn interesse in hen wel weer genoeg getoond.
A last picture and then I've showed enough interest in them for today.


Dank voor je bezoekje en tot de volgende keer!
Thanks for your visit and see you next time!

3 comments:

Manon said...

naa zit ik tegen je te kletsen op skype ben je weg haha..
Naja je fotos zijn weer prachtig!
Die molen vind ik echt cool!!
En di elaatste foto van de gans vind ik ook heel stoer want ik ben bang voor gansen hahha

Liefs manon

Jacquie said...

Leuke foto's hoor meis ! De appel die eronder staat is ook erg leuk !

Dora said...

Prachtige foto's en een groep ganzen is niet heel prettig, maar zwanen zijn nog erger, maar dat beetje angst ...je hebt er wel prachtfoto's voor terug!