29 October 2009

Mushroom Hunt

Dinsdag zijn Tamara en ik op Paddo-jacht gegaan. Gewapend met camera trokken we door de bossen van de Utrechtse Heuvelrug. Belangrijkste doelwit: de vliegenzwam. Na vorig jaar zoveel foto's van anderen gezien te hebben, wilde ik dit jaar zo graag zelf die kabouter Spillebeen paddenstoel op de foto kunnen zetten en met succes. Foto's van de paddenstoelen volgen later. Voor nu een foto van een fotograaf in actie :o) Ja, deze mafketel dat ben ik ;)




Tuesday Tamara and I went on a Mushroom Hunt. Armed with a camera we wandered through the woods of the Utrechtse Heuvelrug. Major target:the Fly Amanita. After all the pictures I saw last year made by anyone but me, I wanted to take pictures of them so much and with succes. Pictures of the mushrooms will follow later. For now a picture of a photographer at work :o) Yes, it's silly ol'me ;)

4 comments:

Jenneke said...

Jaaaaa, je hebt 'm gevonden!!!!!
Ben benieuwd naar je foto's, deze is in ieder geval al heel leuk!!
Ik heb trouwens een layout gemaakt met 'een boom van jou', heb je die al gezien???

XXXJenneke

Tamara said...

Foto blijft geweldig he ;) op mijn blog 1 van de resultaten :) xx

natacha said...

leuke foto

Kruimel said...

ooooo een heuze rood mt witte stippen!!! had toch ook wel graag de foto gezien welke je aan het maken bent:)