27 September 2009

Scented Bag & Homemade Stamps

Het was alweer te lang geleden dat ik zelf een stempeltje heb gemaakt, dus vond dat ik er nu maar eens tijd voor moest maken. Ik geloof dat ik wel 30 paddenstoelen getekend heb, voor er iets naar m'n zin bij zat. Twee heb ik er uit gekozen om deze stempels mee te maken:
It had been to long since I've made my own stamp, so I thought it was about time to do so now. I think I have drawn about 30 mushrooms until there was something I liked. I chose two to turn into these stamps:
homemade, stamp, carving, cutting, mushroom, diy, zelfgemaakt, stempel, gutsen, snijden, paddenstoel, paddestoel
Afgedrukt zien de paddenstoelen er zo uit:
Printed the mushrooms look like this:
homemade, stamp, carving, cutting, mushroom, diy, zelfgemaakt, stempel, gutsen, snijden, paddenstoel, paddestoel

Vervolgens ben ik met de grote paddenstoel verder aan het werk gegaan en heb ik dit geurzakje gemaakt. Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van sketch #7 van Get Sketchy. Het hangertje heb ik gemaakt door de paddenstoel op Krimpie Dimpie te stempelen en deze m.b.v. een heatgun te krimpen. Beschrijving voor het geurzakje (teabag eigenlijk) vind je op het blog van Double Dutch Challenges.
After making the stamps, I picked the big mushroom to work with and made this scented bag. For this I used sketch #7 from Get Sketchy. The charm I've made by stamping the mushroom on Shrinky Dinky and shrink it with a heatgun. Description of the bag (teabag actually) can be found at Double Dutch Challenges.
scrapbook, scrapping, card, scrapcard, bag, teabag, sketch, get sketchy, autumn, fall, mushroom, stamp, homemade, diy, sassafras lass, woodland whimsy, shrinky dinky, heatgun, heating tool, ink, scalloped circel, scrappen, kaart, scrapkaart, zakje, theezakje, schets, herfst, najaar, paddenstoel, paddestoel, zelfgemaakt, krimpie dimpie
Een dankjewel voor het kijken en een fijne zondagavond!
Thanks for looking and have a good sundayevening!

7 comments:

Manon said...

het is weer een topper je stempels! Hartstikke leuk toch vraag ik me af waar je nou die stempeltjes mee maakt he :)
En je teabag is ook super duper leuk!

liefs manon

Angèle said...

Super leuk idee die tea bag! Ik ga eens kijken naar het patroontje!
Je stempels zijn schattig en je uitwerking voor Get Sketchy is top Monica!

Groetjes, Angèle

Tamara said...

hartstikke leuk.. vooral de grote vind ik mooi.. leuk zo het geurzakje! xx Tamara

~amy~ said...

super darling home made mushie stamps!!! I love your take on the Get Sketchy sketch!!! Great use of Sassafras paper! Thanks for playing with us over at Get Sketchy!

Anonymous said...

Wat een leukies! :D Ze zijn goed gelukt en dat zakje is ook errug leuk! Toch maar aan het krimpie dinkie-en gegaan? hihi... :)

Unknown said...

Heel leuk gemaakt!

Dora said...

Super en dan ook echt supergaaf!!