18 August 2009

A Bearry Sweet Bear & A Happy Hippo Journey

Deze lieverd kwam vandaag ineens aanwandelen...
This love came walking today out of nowhere...

amigurumi, bear, crochet, softie, mini, haken, gehaakt, homemade, diy, zelfgemaakt, knuffel, beer

En de Happy Hippo's reizen tegenwoordig ook al naar het buitenland!
And the Happy Hippo's even travel abroad these days!

amigurumi, hippo, happy hippo, green, crochet, softie, mini, gehaakt, haken, nijlpaard, homemade, diy, zelfgemaakt

Om te voorkomen dat ik m'n haakwerk steeds opnieuw moet uithalen, omdat ik de tel elke keer kwijt ben, heb ik deze stekenmarkeerder gemaakt.
In effort to prevend my crochetwork to be untied again and again, because I keep loosing my counting, I made this stitchmarker.

crochet, stitchmarker, crochet help, strawberry, jewelery, homemade, diy, stekenmarkeerder, haken, haak hulpje, aardbei, sieraad, zelfgemaakt, fimo, polymer clay, sculpey
Dat was het weer even voor vandaag. Er ligt nog een lief heersbeestje te wachten op z'n stippen en wat er verder gecreëerd zal worden, is ook voor mij nog een verrassing. Fijne avond allemaal!
That's it so far for today. There's a lovely ladybug still waiting for her spots and all what's next to create is stil a surprise for me too. Have a good evening!

3 comments:

Nicole said...

Ooh, wat een leukies! :D
Die beer is schattig! :) En de happy hippo is echt perfect! Heb je hem wel verteld dat ie eerst nog een tussenstop maakt? hihi...
Als de lila hippo nu maar niet te goede vriendjes met m wordt, anders komt ie nooit aan in Japan... :D

Jenneke said...

Wat een schatjes zijn het weer! En wat maak je er altijd grappige verhaaltjes bij!
Helemaal handig, die stekenmarkeerder!

XXXJenneke

Angèle said...

De beesten houden van jou, dat kan niet anders! Ik ben benieuwd naar je 'schmoutwurremke'

Fijne woensdag, Angèle