20 July 2009

Sweetest award ever...

Van Angèle, kreeg ik deze bijzondere award. Behalve dat het al een super schatje is om te zien, is het ook wel een heel bijzondere award, want hij mag maar aan één iemand doorgegeven worden. En Angèle vond dat ik 'm verdiende. Wauw. Ik voel me enorm vereerd en zit helemaal met een rode kleur achter m'n computer. Onwijs lief!



Een bezoekje aan het blog van Angèle kan ik iedereen die van mooie dingen houdt, aanraden. Angèle heeft een geheel eigen scrapstijl, die naar mijn idee niet zomaar in een categorie te plaatsen is. Haar layouts zijn complete kunstwerken en een lust voor het oog.


Zoals zovele, heeft ook deze award wat regels, die in acht genomen moeten worden. Hier komen ze:
  1. Je mag deze award maar 1x weggeven aan een persoon en niet massaal zodat iedereen hem kan meepakken.
  2. Je zet bij het weggeven van deze award waarom je hem aan die persoon geeft.
  3. Krijg je van nog iemand deze award dan zijn de regels 1 en 2 weer van toepassing.
  4. Deze regels moeten bij de award worden geplaatst.

Op mijn beurt, geef ik deze award graag door aan Tamara.

Ik heb Tamara leren kennen op een scrapforum en eigenlijk klikte dat direct. Via Tamara kwam ik in aanraking met het fenomeen "challenges" en de eerste waar ik aan mee deed, was dan ook bij DDCC waar Tamara in het DT zat. Inmiddels zijn we zelfs DT-genootjes! (voor de tweede keer zelfs, want eerder zaten we ook al in eenzelfde DT) Ik heb Tamara leren kennen als een heel lieve en leuke meid met de nodige dosis humor. Tamara is iemand bij wie je je eigenlijk direct op je gemak voelt. Toen we elkaar een tijdje terug op een beurs voor het eerst in real life ontmoetten, had ik helemaal niet het idee dat het voor het eerst was. Het voelde heel vertrouwd en was direct super gezellig.
Als scrapster is Tamara behoorlijk actief en ik vraag me vaak af waar ze de tijd vandaan haalt om naast een baan ook nog zoveel werk te produceren. Kaarten, Layouts en zo nu en dan zelfs een ruimtelijk object. Een bezoek aan haar blog is dan ook zeker de moeite waard, want er is veel te zien. Heel veel. En wat Tamara maakt, is gewoon mooi.
Toevallig weet ik dat zelfs een "anti-scrapper" onlangs nog helemaal enthousiast werd bij het zien van één van haar kaarten. Zegt genoeg toch? Ga zelf maar kijken...

2 comments:

Nicole said...

Gefeli! :D

Tamara said...

aaah wat ben je een lieve schat!! inderdaad klikte het meteen bij ons en zeker toen in het echt.. dit stukje ontroert me echt en had ik net even nodig.. thanks girl :D als ik terug van vakantie ben zet ik hem op me blog!! dikke knuf!