03 June 2009

Fabric Basket

Vanavond met zo'n leuk project bezig geweest: een stoffen mandje. De beschrijving komt van de blog van Kristel. Zeker de moeite waard om daar eens een kijkje te nemen.
Tonight I have been working on such a joyful project: a fabric basket. The tutorial comes from the blog of Kristel. Definitely worth it paying a visit over there.

Fabric Basket:

Voor het eerste mandje had ik al meteen een bestemming. Dit zou een mooi opbergplekje zijn voor mijn zelfgehaakte bloemen. Alles bij elkaar ziet het er zo heerlijk vrolijk uit.
For the first basket I immediately had a use. This would make a nice little storage for my self crochet flowers. All together it looks so delightfully happy.

5 comments:

Manon said...

oooeeh die vind ik wel erggg leuk!!
Knap werkje monica!

Tamara said...

schattig mandje... en dat papier waar je het over hebt is van BG Lime Rickey.. dat papier dat toch wat minder was haha ;p xx Tamara

natacha said...

leuk mandje
je hebt hem meteen ook goed gebruikt
groetjes natacha

Angèle said...

Leuk om te maken he!
Bij mij gaan er de rommeltjes in, voordat ze weer op hun oorspronkelijke plek terecht komen.
Want als ik alles niet precies op hun plaats terug leg, dan blijf ik zoeken, hahaha.
Monica er staat een toepasselijke award voor je klaar op mijn blog, fijn weekend, Angèle

Nicole said...

Leuk!!! En wat een boel bloemetjes, zoveel heb ik er nog niet. ;)