11 May 2009

Baby Owl

Voor Dare to Use Color:
De kleuren van afgelopen maand waren rood en blauw. Deze layout is weer op een heel andere manier gedaan, dan ik meestal werk. Anders, maar zeker niet minder leuk om te doen. Heb dit keer aardig gebruik van de Silhouette gemaakt. De foto's heb ik afgelopen zomer gemaakt in Artis. Het vilten uiltje heb ik zelf gemaakt.
The colours of last month were red and blue. This layout is completely different to how I usually work. Different, but not less to work like this, that's for sure! This time I have used the Silhouette quite a lot. The pictures I've made last summer in Artis zoo (Amsterdam). The felt owl embellisment I made myself.

cardstock: blauw, lichtblauw, rood
designpapier: prima marketting - me and my mum
stempel: prima marketting
brads, knopen, vilt, papieren bloemen

9 comments:

Chantal said...

Ookal is het dan anders geworden dan je in je hoofd had, hij is er niet minder op. Vind hem super. De foto's zijn ook harstikke gaaf.

ScrapEnjoy said...

Ach gossie, wat een koppie zeg, wel erg lief toch?
Wel een fleurig lootje meis, super hoor.

groetjes Lilian

Wendy Schoonhoven said...

Hij is leuk zeg, leuke details en die wollige uiltjes zijn zo schattig om te zien, groetjes, Wendy.

Jolanda said...

Hij is echt heloemaal super geworden!!
Groetjes Jolanda

Jolanda said...

Ik vind hem echt helemaal super geworden!!
Groetjes Jolanda

Céline said...

Hoi Monica!
Wat een leuke layout heb je gemaakt. Dat vilten uiltje is wel supercute!!! Ik heb even niet gekeken op je blog maar je bent wel heel productief!! Hartstikke leuke dingens staan erop en mooie foto's!!
Groetjes Céline

Maryke said...

helemaal geweldig geworden! wat zijn het een dotjes!

liefs maryke

natacha said...

heel mooi gedaan
dat papier past er perfect bij
ook heb je mooie letters gebruikt
groetjes natacha

Maaike said...

Hij is leuk geworden zeg!!