19 January 2016

My First Pocket Letter

Have you seen the latest trend with happy mail? It’s pocket letters. I’ve noticed this trend on youtube and to my pleasant surprise I received one in the mail. Thank you, Tamara! So of course I just had to make her one back. What do you think? In each pocket you put something nice that makes a little gift. It can be anyting. We agreed on keep doing this for a while, so you will see more pocket letters from me. Maybe I’ll even try to join a swap through one of these swap sites. I don’t know. We’ ll see.

Meanwhile I still have a December Daily to finish. I've got work to do!

Thanks for visiting and see you soon!


 

Heb  je de laatste trend op het gebied van happy mail gezien? Pocket letters. Ik heb deze trend al een tijdje terug gespot op youtube en tot mijn grote verrassing kreeg ik er eentje in de brievenbus. Dankjewel, Tamara! Dus ik moest er natuurlijk ook eentje terug maken. Wat vind je ervan? In elk zakje stop je iets leuks als cadeautje. Dat kan van alles zijn. We hebben afgesproken deze pocket letters een tijdje voor elkaar te blijven maken, dus je gaat er nog meer van me zien. Misschien ga ik zelfs wel een poging wagen mee te doen aan een uitwisseling via een van die swap sites. We zullen zien.

Ondertussen heb ik ook nog een December Daily die ik af moet maken.  Werk aan de winkel dus.

Bedankt voor je bezoekje en tot ziens!

2 comments:

cleverdoggie said...

And its wonderfull. Now its my turn again. Jippie. If began with one already.

Manon said...

Super leuk !!!