01 August 2015

Backgrounds

background_02-crop

De afgelopen drie maanden ging het niet goed met me. Mijn beste vriend heeft me in huis genomen om voor me te zorgen, wat heel hard nodig was en heel erg gewaardeerd werd. Hij hield me veilig en ik, nou ja, mezelf in de realiteit houden was niet echt een mogelijkheid, dus laten we zeggen dat ik mezelf heb bezig gehouden. Ik ben altijd een groot fan geweest van het art journal werk van Kate Crane van The Kathryn Wheel. Dus heb ik alle zes haar DVD’s besteld. Als je, net als ik, houdt van een levendige en kleurrijke stijl, ga je dit zo leuk vinden. Ik beveel de DVD’s van harte aan. Aangezien mijn middelen beperkt waren, ben ik erop uit getrokken om heel veel spullen te kopen. Oeps, het was niet de bedoeling dat ik dat verklapte, maar ja, dicht bij een winkel voor kunstbenodigdheden wonen, maakt het wel heel moeilijk de verleiding te weerstaan. Wat ik wilde zeggen, gezien de beperkte middelen, heb ik het enkel gehouden bij achtergronden aan de hand van de instructies van Kate. Ze waren zo leuk om te doen. Natuurlijk zijn ze niet klaar, het zijn immers achtergronden. Toch vind ik ze al erg leuk zoals ze nu zijn. Ik hoop dat jij ze ook leuk vindt.

background_04-crop

The past three months I have been very unwell. My dear friend took me in to look after me, which was very much needed and very much appreciated. He kept me safe and I, well, keeping myself sane wasn’t an option anymore, so let’s call it I kept myself bussy. I’ve always been a big fan of the art journal work done by Kate Crane from The Kathryn Wheel. So I ordered all six of her DVDs. If you are like me, and love a bold and colourful style, you’re so going to love this. I highly recommend these DVDs. As my supplies were limited, I went out to buy me loads of goodies. Oops, wasn’t supposed to tell you, but yes, living close to an art supply store makes all these temptations very hard to resist. What I meant to say was, as I was on limited supplies, I only sticked to making backgrounds following Kate’s instructions. They are so much fun to do. Of course, they are not finished, as they are backgrounds. Still I like them already for what they are. Hope you like them too.

background_01 background_02 background_03 background_04

Bedankt voor het kijken en tot ziens!
Thanks for looking and hope to see you back soon!

2 comments:

Ria said...

IK vind ze in ieder geval ook hartstikke leuk.
Gauw weer opknappen hoor lieverd en geweldig dat je hulp gehad hebt.
xxx Ria

Pat Crossland said...

Lovely backgrounds in the style of Kate, Monica....well done!!