05 March 2015

Happy Mail

Gisteren plaatste een goede vriendin heel plagerig een foto van een grote, dikke envelop op Facebook. Een verrassing voor mij. Help! Ik ben best goed in het maken van pret pakketjes, maar vind het toch wel heel spannend om er zelf eentje te krijgen.

Yesterday a good friend was teasing me by posting a picture on Facebook of a big, fat envelope. A surprise for me. Help! I am quite good at making happy mail for others, but I find it rather exciting to get one myself.

photo_2015-03-04_23-54-33

Vandaag hadden we afgesproken in de dierentuin. We hebben een heel gezellige middag gehad. Er zijn weer veel foto’s genomen (wanneer ga ik die eindelijk eens sorteren en online zetten?). En daar was dan ook de envelop. Ik besloot hem thuis in alle rust open te maken. Wat een leuke spullen! Daar weet ik wel raad mee!

Today we met in the zoo. We had a very nice afternoon. Many pictures were taken (when am I ever going to sort them and put them online?). And then there was this envelope. I decided to open it at home. Such nice stuff! I know what to do with that!

photo_2015-03-04_23-55-27

muziekpapier, boekpapier, leuke servetten….
music sheets, bookpaper, nice napkins….

photo_2015-03-04_23-55-34

koffiefilters, met de hand uitgeknipte bloemen, speelkaarten met daarop dieren uit de dierentuin, verbandgaas, gekleurde nietjes, stampertjes die je in de bloemen kan doen en iets van schuimplastic waarvan ik niet precies weet wat het is, maar waar je volgens mij heel leuk mee kunt stempelen.

coffee filters, handcut flowers, playing cards with on it animals from the zoo, gauze, coloured staples, stems to put in the flowers and some foam plastic thingies of which I don’t exactly know what they are, but I think they will make nice stamps.

photo_2015-03-04_23-55-39 

En iets wat volgens de vriendin raffa heet. En dat in heel veel kleuren. Het is een soort van dun papier. Afijn, ik moet er maar snel mee aan de slag om te ontdekken wat het nou precies is en wat ik er allemaal mee kan.

And something the friend calls raffa. That in many colours. It’s some sort of thin paper. Anyhow, I’ll have to go work with it soon so I can find out what it exactly is and in what ways it can be used.

 

Tamara, heel erg bedankt! Je bent een schat!
Tamara, thank you very much! You’re a sweetie!

No comments: