19 December 2010

Sow Snowy

Doorgaans betekent een grote dikke witte deken van sneeuw voor mij dat ik letterlijk binnen vast zit. Vandaag had ik geluk en kon ik met wat hulp van een vriendin toch even deze wonderlijke wereld bekijken en ervaren. Hopelijk morgen nog zo’n geluksdag.

Usually a big thick white blanket of snow means to me I am litterally stucked at home. Today I was lucky to be able to see and experience this wonderful world with a little help from a friend. Hope tomorrow will bring another lucky day.

Winter@Rosenburg_01 Winter@Rosenburg_02Winter@Rosenburg_03

Het bewijs dat ik echt buiten ben geweest :o)
The proof I have really been outside :o)

Monica

5 comments:

Maaike said...

goed om je te zien maar ik schrik toch een beetje van je
hou je koppie op he
dikke knuf!

Unknown said...

jee dat is niet makkelijk in een rolstoel door de sneeuw...stoer hoor.
En je foto's zijn super mooi.
groetjes,lean

Manon said...

wat een schitterende plaatjes!
En ik geloof je! lekker he even buiten.
Groetjes Manon

Saskia said...

Prachtige foto's!

Ik wens je alvast een mooi 2011!!

Saskia :)

Sonja said...

Hey Monica!

Ik heb je gevonden! Heb je mijn bloemetje nog gekregen vanochtend? Wat een leuke foto's! Vooral de laatste is ontzettend leuk! Binnen kort een leuke scraplayout?

Groetjes Sonja