23 July 2010

Blossom

Gisteravond weer eens meegedaan met een online crop op het SA-forum. Meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om te spelen met de cadeautjes die ik daar onlangs met een layout had gewonnen: het prachtige DeLovely papier van Cosmo Cricket en Tattered Angels glimmermist. Het prijzenpakket was nog veel groter hoor. Marjolein van De Scrap-o-theek was een erg royale sponsor.

Blossom

Yesterday I joined an online crop at the SA-forum. I’ve taken the chance at once to play with the presents I won lately with a layout contest: the gorgeous DeLovely papers from Cosmo Cricket and Tattered Angels glimmermist. The price contained even much more than that. Marjolein from De Scrap-o-theek was a very generous sponsor.

6 comments:

Astrid said...

Wauw! Echt supergaaf!
Wat een lekkere frisse kleurtjes! En een hele mooie foto!

Maaike said...

Ik vind hem echt helemaal super!! Vooral dat borduursel!

=SANT= said...

LEUK!!
Leuke kleuren!
ik vind het zigzag randje op geweldig!

groetjes sandra

ik ga je volgen!

Tamara said...

wow!! die is echt ontzettend gaaf zeg!! wie weet lift ik hem een x hoor :P maar ga zeker een keer dat zigzag randje gebruiken, zo in de cirkel.. xx

Manon said...

onwijs gaaf! en wat een prachtige foto!
En die bloem met muzieknootjes echt supers top!!!

Saskia said...

Prachtige en frisse layout met vele mooie details!

Zomergroetjes, Saskia :)