03 March 2010

All Digital

Yep, precies zoals de titel zegt: allemaal digitaal. Hieronder de digitale layouts die ik in de maand februari heb gemaakt :D
As the title says: All Digital. Hera are digital layouts I made in the month February.


Deze is een CT-bijdrage voor Chickensocks Scraps. De kit die ik heb gebruikt is Wildflower. De foto's zijn van vorig jaar lente. Ik kan haast niet wachten om weer nieuwe te mogen maken.
This is a CT-contribution for Chickensocks Scraps. The kit used is Wildflower. The pictures are from last year spring. I can hardly wait to be able to take new pictures.



De layouts die ik heb gemaakt op het Shabby Pickle Forum:
The layouts I made at the Shabby Pickle Forum:


Februari was duidelijk de maand van de liefde. Tenminste, voor wat betreft het thema dan. De speciaal voor deze maand gemaakte samenwerkingskit "Love Story" kon ik niet laten liggen. Deze layouts (plus een paar die ik niet kan laten zien) heb ik met die kit gemaakt:
February obviously was the month of love. Well, as for the theme anyway. The special for this month made collab kit "Love Story" was too hard to resist. I made these layouts (and a few I cannot show) with it:





Deze layouts heb ik gemaakt op het MLAS forum.
These layouts I made at the MLAS forum.



Van Bubblescrap Designs kreeg ik de kit Cappuccino als RAK cadeau. Grappig, zo'n kit helemaal gebaseerd op het thema "koffie". Alleen...ik drink nooit koffie! Toch vond ik het wel een heel leuke uitdaging om eens aan de slag te gaan met deze kit, die ik zelf niet snel gekocht zou hebben, vanwege het thema plus de kleuren die ook niet echt typisch Monica zijn. Dan maar eens helemaal de andere kant op: Monica goes vintage :) Ik heb de foto van de molen via digitale bewerking "oud" gemaakt om het zo beter in het geheel te laten passen. Oordeel zelf maar of je het geheel iets vindt ;)
From Bubblescrap Designs I got this kit called Cappuccino as a RAK present. Funny, a kit completely in a coffee-theme style. Only...I never drink coffee! Still I thought it was a nice challenge to go and work with a kit that I wouldn't have bought right away, as for the theme and the colours aren't exactly typical Monica either. So, I thought to go completely the otherway: Monica goes vintage :) I have made the picture of the mill "old" via digital edition to make it match better in the whole thing. Well, you may judge if this is something or not ;)



En van de jarige MLAS kreeg ik nóg een cadeautje. Ik mocht een samenwerkingskit uit de winkel uitzoeken. Ik heb voor "Early Spring" gekozen. De maandelijkse samenwerkingskit van maart 2009. Daar heb ik deze layout mee gemaakt:
And from the celebrating MLAS I got another present. I could choose a collaboratingkit from the shop. I chose "Early Spring". The monthly collabkit of March 2009. With that I made this layout:


Ach en omdat ik nog niet genoeg cadeautjes had gekregen (haha) had ik ook nog zelf een kit gekocht. "Fresh and Wet" van Rucola Designs. Daar heb ik deze layout mee gemaakt:
Oh well, and because I didn't get enough presents yet (haha) I bought myself another kit. "Fresh and Wet" by Rucola Designs. With that kit I made this layout.



Bedankt voor het kijken weer en een heel fijne avond voor jullie allemaal!
Thanks for looking again and have a nice evening (or day if it's still early at your side of the world) to you all!

2 comments:

Manon said...

wowie! wat zijn het er veel geworden zeg! maar wel onwijs leuk allemaal!!
Hele mooie lente fotos zeg!

groetjes Manon

Monique CreaTijd said...

Ik ben niet heel erg van de digi-lo's (krijg ik nog vierkantere ogen van) maar er zitten wel heel mooitjes bij ! Moest ook lachen, jij digitaal met koffie spelen...en ik in het echt bij die workshop Old Times.

Groets,
Monique