31 January 2010

Secret Scraplift

Op het SYM-forum hadden we een secret scraplift. Het is net als het fluisterspelletje wat we als kinderen deden. De eerste krijgt een kaartje als voorbeeld en maakt een eigen kaartje die op dat voorbeeld gebaseerd is. Dat nieuwe kaartje wordt weer doorgestuurd naar de volgende. Die maakt dus ook weer een kaartje die gebaseerd is op het voorbeeldkaartje, maar dat is dus al niet meer het oorspronkelijke voorbeeldkaartje. Echt heel leuk om aan het eind te zien welke kaartjes er allemaal gemaakt zijn en hoeveel veranderingen er uiteindelijk ook zijn gemaakt.

At the SYM-forum we had a secret scraplift. It's just like the whispering game we used to play as kids. The first in the row receives a card as an example and creates her own card based on the example card. Then she sends it to the next in row. She creates her card based on the card she received, so her example-card is not the same as the card the first one got as an example. It's very nice to see what kind of cards have been made and how many changes have been made since the original design.

Ik kreeg mijn kaartje van Manon:
I received this card by Manon:



Daarmee maakte ik eerst dit kaartje:
With that I made this card:



Maar die vond ik wel heel druk en dat wilde ik Natacha, die na mij kwam, toch ook weer niet aandoen. Dus nogmaals met de kaart van Manon als uitgangspunt, maakte ik dit kaartje:

But I thought that was really overwheliming and I felt sorry for Natacha if she had to base her card on this color explosion. So I made another one, again based on Manon's card:

2 comments:

Dora said...

Beide zijn erg leuk, weet niet welke ik mooier vind, de eerste maakt me helemaal blij!

Manon said...

ik vind allebei de kaartjes echt super gaaf hoor! echt prachtig hoe je dat hebt gedaan van 1 sketch rustig en heel druk. :) had allebei super geweest!