15 January 2010

Belate DDCC card plus another one :)

Soms gaat de tijd sneller dan je in de gaten hebt en voor je het weet heb je een deadline gemist. Zo verging het mij deze week met de deadline voor DDCC. Het spijt me. Hier alsnog mijn uitwerking van de super inspirerende sketch van Cathy.

Sometimes time passes faster than you even realise and before you know you miss a deadline. That's what happend to me this week as I missed the deadline for DDCC. I am so sorry. After all, here's what I made of the uber inspiring sketch by Cathy.



Ook had ik nog een sketch liggen inclusief gratis digistempel van DCL. Super leuk idee om op die manier mensen over een eventuele drempel te helpen wat betreft digistempels. Hier is mijn uitwerking.

I had a sketch with free digistamp included from DCL too. Such a fun idea to let everybody get a try on how digistamps work. This is what I made with both sketch and digistamp.

7 comments:

Rosalien Zwackhalen said...

Leuke kaart Monica, leuk met die zelfgehaakte bloem en dat touw. Leuk dat jij ook de digi stempel gebruikt hebt.:)) Bedankt voor het meedoen.


Groetjes Rosalien

anja curvers said...

Beide kaarten zijn heel erg leuk en leuk dat je de digistamp hebt gebruikt. Bedankt voor het meedoen bij DCL.

Ellen said...

En hij is hartstikke leuk geworden Monica! Geweldig dat je de digistamp hebt gebruikt en bedankt voor het meedoen met DCL!

Groetjes Ellen

Manon said...

wat een onwijs leuke kaarten!
je hebt je best weer gedaan :)

miriam said...

heel leuk kaartje geworden
mooi die gehaakte bloem
bedankt voor het meedoen met dCL

Stampidoe@gmail.com said...

wat leuk die gehaakte bloem bedankt voor het emedoen met DCL

greetz yvon

Marianne said...

Mooie kaartjes heb je gemaakt!
Leuk dat je de digistamp gebruikt hebt. Bedankt voor het meedoen met DCL.