07 November 2009

Nutcase

Deze layout is met een geleende foto, gemaakt door Lorcan Keating. Hij maakt echt geweldige foto's bij hem in het Golden Gate Park, San Fransisco. En ja, hoe graag ik ook zelf m'n foto's maak en die gebruik voor het scrappen er zij van die foto's die ik hier in Nederland gewoon niet kan maken, puur omdat het onderwerp hier niet aanwezig is. In dit geval een foto van de Grijze Eekhoorn. Gisteren was nog in het nieuws dat Nederland een verbod op import van deze dieren laat ingaan, omdat de dieren die bedoeld zijn als huisdieren (?) vaak ontsnappen en zich in de vrije natuur voortplanten. Daarmee wordt onze eigen Rode Eekhoorn in zijn bestaan bedreigd. Gelukkig was Lorcan zo aardig dat ik zijn foto's mocht gebruiken. Neem vooral ook een kijkje in zijn fotogallerij...
Dankjewel Lorcan!

The second layout is with a borrowed picture, made by Lorcan Keating He makes awsome pictures in Golden Gate Park, San Fransisco. And how much I love to take pictures by myself and use them to scrap, there are those pictures I can't make here in The Netherlands, just because the subject isn't here. In this case it is a picture of the Grey Squirrel. Gladly Lorcan was so kind to let me use his pictures. Do have a look at his photostream...
Thank you Lorcan!


4 comments:

Nicole said...

Die eerste is leuk, maar die met eekhoorn is cuuuute! :D

maaike said...

Wat gaaf dat ze met een vrachtwagen mee mochten!Superlo ok ervan!
En die eekhoorn....wow!! ze schijnen een enorme plaag te zijn in amerika maar wat een prachtbeesten!!!prachtige lo ook!

dx Maaike

Manon said...

ook al zo gaaf! dat papier heb ik ook.Heel cool

Wiebine said...

Wat een prachtig lootje van die eekhoorn en .... ik durf het bijna niet te vragen, maar eh... hoe heet het lettertype dat je hebt gebruikt (de onderste dus) ik vind hem ook zo leuk en ben gek op leuke fonts,
groetjes,
Wiebine