02 June 2009

Award...een roundabout ;)

Grappig. Je krijgt een Award. Die geef je door aan een aantal mensen. En die mensen geven die Award ook weer door. En ineens krijg je via het lijntje dat je zelf hebt opgezet diezelfde Award weer uitgereikt! Dat is dubbel zo leuk!
Funny. You receive an Award. You pass it on to a couple of folks. Those people pass the Award on. And all of a sudden you receive the same Award via the line you set up yourself! That's double fun!

Dankjewel, Marijke! Ik vind het echt super lief van je dat je mij uitkoos om deze Award te mogen ontvangen. Ik ga 'm nu niet opnieuw uitreiken, want daarmee zou ik ontkrachten wat ik de vorige keer over deze Award zei.
Thank you, Marijke! I think it is super sweet of you to pick me to receive this Award. I am not going to pass it on again, because by doing that, I would deny what I said about the Friends Award earlier.

Nogmaals....de Friends Award:
Again....the Friends Award:



Een bezoekje aan de blog van Marijke is zeker de moeite waard, want ze maakt mooie dingen. Je zal er zeker de nodige inspiratie opdoen.
I can recomand a visit to Marijke's blog, since she makes some really pretty things. You will sure get some inspiration there.

1 comment:

Tamara said...

eeey meid..dat is lief.. degene die ik van jou heb gekregen staan ook op me blog :) door de drukte en niet weten wie hem al heeft gekregen geef ik hem aan al mijn bloglezers... en jij hoort daar natuurlijk ook bij haha.. xx