13 May 2009

Turtle

Layout:


Details:



Oké, ik geef het direct toe: de volgorde is nogal omgekeerd. Zondag hadden we op het SA-forum de Sunday Sketch. Maandag hadden we een online crop. Dinsdag hadden we weer een online crop. Ja, we zijn erg verwend deze week! En vandaag is het woensdag en heb ik voor jullie de layout van maandag om te laten zien :o) Het blijft spannend welke layout nu de volgende gaat worden hahaha!
De crop had een uitdaging in de breedste zin van dat woord. Man o man! Wat was dat schrikken bij de eerste aanblik van het lootje dat we zouden gaan liften. Liften zou geen kopieëren worden. Dát was zeker! Uiteindelijk moet ik bekennen dat ik nog nooit zo heb genoten van het liften van een layout als van deze. Bijzonder inspirerend en ik heb het enorm naar m'n zin gehad.
Ik begon met het doodlen van de figuren, maar doodlen werd al snel iets meer dan een paar simpele lijnen. Voor ik het in de gaten had, was ik bezig met ontwerpen en aquarelleren! En toen ineens was de avond om en had ik niet meer dan alleen een paar snoezelige doodles.
Vandaag had ik de luxe om dus uit drie half-klaar projecten te kiezen. Ben met deze aan de gang gegaan en dat voelde goed. Het eindresultaat is zo anders dan ik normaal zou maken, maar ik geloof dat ik het toch best grappig vind...
Alright! I admit at once: the order has turned quite a lot. Sunday we had the Sunday Sketch at the SA-forum. Monday we had an online crop. Tuesday we had another online crop. Yes, we have really been spoiled this week! And today it's Wednessday and I have Monday's layout to show you :o) It's still a surprise what layout will become next haha!
The crop had a challenge that was a challenge indeed. O boy! The first look at the layout that we would lift, was a complete shock! Lifting would be something very different than copying. That's for sure. Very inspirating and I have enjoyed myself very much.
I started doodling the images, but in a short doodling became something more than a few simple lines. Before I noticed, I was bussy designing and whatercolouring! And then all of a sudden it was late at night and all I had were some cute doodles.
And so today I had the privilage to choose out of three halfway finished projects. I started working on this one and it felt quite good. The final result is so different to what I would normally make, but I think I like it though...

2 comments:

sam said...

leuke lo, lekker vrolijk!! al de felle kleuren vind ik super! groetjes sam

Anonymous said...

prachtige creatie !!
thanx dat ik hem liften mag !
vind hem echt superleuk !!
pooh van sa